Зацікавити учнів інформатикою можна не лише на уроках, а й позакласних заходах. Це різноманітні інтелектуально-розважальні ігри, КВК, усні журнали, подорожі, квести. Сценарії цих заходів розміщено нижче, а в розділі Фотогалерея можна переглянути фотозвіти.
"QR-квест" з інформатики
Мета:сприяти формуванню навичок інформаційного пошуку і раціонального використання інформаційних джерел, розвитку допитливості, активності, ввічливості, уважності. Мотивувати учнів до використання гаджетів в освітніх цілях. Виховувати вміння планувати свої дії відповідно до поставленої задачі, користуватися різними видами допомоги, оцінювати свої досягнення.
Інтелектуальна гра "ІНФОРМАТИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП"
Інтелектуальна гра для учнів 10-11 класів. Мета:повторити та закріпити основні поняття; розвивати логічне мислення,пізнавальні інтереси; удосконалювати вміння та навички при роботі з комп’ютером; виховувати зацікавленість до професії оператор комп'ютерного набору; створити умови для формування в учнів груп компетентностей: соціальної, інформаційної, комунікативної, творчої.
ТРЕНІНГ «БУДЬ ЗМІНОЮ:
ОБ’ЄДНАЙМОСЯ ДЛЯ КРАЩОГО ІНТЕРНЕТУ»
Розрахований на учнів 10-11 класів. Мета: ознайомити дітей з правилами спілкування в Інтернет, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Провести психологічний тренінг «Інтернет-дерево», «Хто більше», «Моделюємо мережу» з метою виховання культури спілкування.
Сценарій
Сценарій
КВК з інформатики
«Розрахований на учнів 10-11 класів. Сценарій містить цікаві конкурси "Відеопривітання", "Інтелектуальний марафон", "Справжній профі", "Володар заліза", "Музичний конкурс" та ін.
Гра для учнів, що навчаються за професією"Адміністратор, оператор комп'ютерного набору". Протягом всієї гри учні змагалися у веселих конкурсах: "Які ми були, які ми стали, якими ми станемо", "Логічна розминка", "Фахівець", "Конструктор", "Вгадай наосліп", "Пам'ять", "Логіка справжнього програміста". Розраховано на учнів 10-11 класів.
Переглянути
Переглянути презентацію
Гімн програміста
«Хочеш бути розумним, навчися розумно запитувати, уважно слухати, спокійно відповідати і переставати говорити, коли нічого більше сказати»,- ці слова письменника Йоганна Лафатера молжуть стати епіграфом до гри. Вона складається із конкурсів: привітання, інтелектуальний
марафон, ерудит, анаграма, тема.
Переглянути презентацію
Екскурсія в музей науки і техніки КПІ
Присвячений життю відомих людей, чий внесок в розвиток інформаційних
технологій виявився найбільш вагомим. Ви отримаєте шанс доторкнутися до істини,
побути в ролі дослідників, відчути атмосферу захоплюючих історій.
Немає коментарів:
Дописати коментар